Vi kommer alltid ha Paris - ett år senare

Förra året vid den här tiden befann jag mig i Paris med världens finaste människor och hade the time of my life.

Humöret var på topp trots att rösten strejkade. Lisa introducerade mig för Strip Me av Natasha Bedingfield när vi satt och väntade på flyget. Disneyland levererade med både värme och fantastiska karuseller. Tunnelbanorna var det bästa sättet att fördriva tiden. Vi insåg att turistaffärer var det roligaste som fanns. Vi utforskade staden på kvällstid då Simon var i behov av en tandborste. Bubble Blast 2 var the shit. Jag kommer ihåg att jag var så lycklig över att vi hade det så bra, konstant, under alla dagarna. Varje minut tog vi vara på och där och då var vi verkligen at the top of the world. Shit vad bra allting var. Tack alla som gjorde den här resan till den bästa.


Bilden är lånad från (oh dear no, vems Facebook var det jag tog den ifrån?) antlingen Mikaela eller Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0