There will come a time you'll see, with no more tears

Hallå där. Längesen sist alltså. Angående förra inlägget, jag fick reda på att Mumford & Sons ställt in sin konsert på Hultsfred och var därför arg, frustrerad och ledsen över det eftersom det var mycket pengar som gick åt till dom biljetterna. Men frukta inte, det blir bättre! 

Hultsfred var fantastiskt. Vi såg flera trevliga band, Noah and the whale var så himla galet qashqajwf fantastiska så jag tror inte ni förstår känslan. (eller jo, om ni varit på konsert så förstår ni nog) Alla människor hade så himla snygga kläder där borta, blev så sjukt inspirerad av alla frisyrer och kläder. 

Som om inte detta vore nog så drog jag och Anna direkt från Hultsfred till Göteborg innan vi åkte hem på måndagen. Har shoppat lite och varit på Liseberg, väldigt lyckat med andra ord!

Men nu till höjdpunkten! Som många säkert redan vet så kommer Mumford & Sons till Peace & Love om exakt en vecka. Dessutom så har festivalen ett samarbete med Hultsfred och på så vis får vi som missade Mumford komma in gratis på Peace & Love på torsdagen!! Detta är så himla fantastiskt och min lycka är verklign på topp! Dessutom visade det sig att ingen mindre än Regina Spektor kommer spela på samma dag.

Jag säger bara Tack Jesus(!!) som löste allting så himla bra, jag behövde det här. TACK

(ursäkta för extreeeeemt luddigt inlägg. stressar nämligen igenom inlägget innan jag måste till jobbet. hoppas ni överlever, här har ni en liten sammanfattning av vad jag sysslat med den senaste tiden iallafall)

Kommentarer
Postat av: amanda

fantastiskt det där med fri entre på torsdag! Wieeee :D

2012-06-22 @ 16:49:16
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0