tell me it's alright just for one night

Tja. Det är på tok för sent och jag borde egentligen sova. Ack ja... Hade kursprov i Naturkunskap idag men åkte hem under lunchen pga fasliga feberattacker. Inte okej alltså. Här hemma har jag spenderat dagen med att göra en ny bloggdesign. Den är inte helt färdig ännu men jag kände att det blev lite för sent för att sitta och göra finjusteringar, det får jag fixa någon annan dag.

Annars har jag spenderat resten av kvällen nere hos Hanna och först kollat på Pretty Little Liars med mamma och därefter storgarvat till Parks and Recreation med Hanna. Tycker alla ska spana in den serien. Jag skrattar ocg fnissar seriöst hela tiden, och det gör jag inte speciellt ofta ska ni veta. 

Nä, vilket luddigt inlägg. Så kan det gå när man är vaken vid midnatt fastän man är sjuk. G'natt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0