something came alive when I thought that it was over


Klockan är alldeles för mycket. Jag ska knäppa av datorn alldeles snart och gå och lägga mig, men först tänkte jag bara skriva ett inlägg nu när jag ändå är på hugget liksom. De senaste timmarna har jag kollat på Parks & Rec med Hanna och efter det har jag suttit och kollat på Photoshop-kurser på Youtube. Tycker det är jätteroligt att få lära sig grunderna. Jag har självlärd när det gäller Photoshop så det känns roligt att ha en riktig lärare som går igenom grunderna på ett enkelt sätt, det underlättar verkligen. Här ovanför ser ni ett av resultaten - en bild från april när jag och Lisa knäppte lite härliga kompisbilder. Näe, nu ska jag tacka för mig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0