your mouth is poison, your mouth is wine

God dag. Idag är det sista dagen på lovet, skrämmande.. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Igårkväll fick jag något ryck och började tanka Romeo & Juliet, från 1968. Vet inte riktigt varför, kände för att kolla på en gammal klassiker, nåt jag aldrig kollar på annars. Och sen fick jag för mig att detta är något man borde ha sett innan ma dör liksom, så nu tar jag tag i saken helt enkelt, hehe. Dock så strulade nerladdningen inatt så jag sitter just nu och laddar ner en annan torrent så jag kan kolla nån gååång, hohohoh. Man vet aldrig vad jag hittar på, och inte har jag den blekaste om vad jag håller på att snackar om längre, så nu drar jag. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0