and my head told my heart - let love grow



Fick ett sms av Anna imorse där hon berättade för mig att Mumford & Sons kommer till Hultfredsfestivalen i sommar. Jag tror inte ni förstår vad detta betyder för mig. Detta är V.Ä.R.L.D.E.N.S. bästa band vi snackar om här, med en enda skiva som jag lyssnat på konstant sen jag hörde talas om bandet förra året. 

Men såklart så sågade mamma idén på en gång. Jag får inte åka. Ni fattar inte. Snälla, kan någon hjälpa mig? GÖR. DET.

Orkar inte, just my öasjdehfakjsdhfkjagre luck.

Kommentarer
Postat av: amanda

ADINA JAG VISAR DIG EXTREMT MYCKET EMPATI, VI KAN GRÅTA TILLSAMMANS. Jag förstår din ilska

2012-02-03 @ 16:06:33
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0