when I find you I find me

God kväll! Tänkte bara lägga upp lite bilder från dagen innan jag hoppar in i duschen. Idag stannade jag kvar efter skolan och väntade på att Jessica och Emma skulle sluta. När dom gjorde det så drog vi ner på Krokanen och åt mat och strosade därefter i lite affärer. Halv 7 tog vi statsbussen in till ICA Kvantum för att köpa lite godis innan vi gick till vår slutdestination - Teaterverkstaden. Där hade esteterna en uppvisning, riktigt bra! Efter det drog vi oss hemåt och jag har legat i soffan enda sen jag kom hem. Men nu ska jag som sagt hoppa in i duschen så jag kan somna någon gång, tidig dag imorgon ju... fml.

Förövrigt så är det bara en del kvar av nationella i Svenska nu, känns väldigt skönt! Men vi höres.

Maten på Krokanen, svingött yepyep.

Här ser ni vad jag införskaffade idag: En gul termos, en brun korg och ett blommigt gulligt block. Köpte dessutom ett 3-pack med örhängen. Väry najs indeed. Jag är väldigt nöjd med mina köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0