take what you want, steal my pride

April april. Asroligt aprilskämt va? Nej då, ni kan vara lugna. Jag har ingen man i mitt liv, jag är ju forever alone. Evigt ensam.


Idag har jag hängt med Mathilda. Vi har spelat ett datorspel som vi brukade spela för några år sedan, sjukt nostalgiskt och sjukt nervkittlande. (alla dessa fördönade jumbomygg...) Vid halv 7 drog vi till café Fridsro med Walterssons och lill-Stina och fikade. Fantastiskt mysigt hade vi det, kunde inte ha bett om ett bättre aslut på helgen. Nu ska jag återgå till mitt Så ska det låta-tittande och ni får ha en fortsatt trevlig Söndag.

Tänkte bara ställa en fråga, har ni blivit lurad idag?

Kommentarer
Postat av: HANNA

MEN DITT SVIN :( Vill också fika på fridsro med Stinis. Har dom öppet som vanligt nu elle?

2012-04-01 @ 20:51:27
URL: http://hannastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0