om jag hade lite kärlek så var den till dig

Men hej världen. Angenämt.

Nu äre helg, hallelujah. Jag ligger för tillfället i soffan, trött som nå annat och vet inte vad jag ska ta mig till. Ska till Anna ikväll och uppleva lite episk övernattning, hon har hunnit varit i Frankrike under lovet så det ska vi snacka en del om! Annars blir det pizza, film och serier och sådant ninjaliknande. 

Mamma kommer väl hem om en dryg halvtimme. Och det var meningen att jag skulle duscha och packa och allt såntdär innan. VARFÖR HAR JAG INTE GJORT DET FÖR?? *rage* Oh well, för väl lösa det på ett eller annat sätt. Om jag bara orkar öppna ögonen ordentligt och resa mig upp. Jättejobbigt känner jag såhär spontant.

Men vi hörs väl, adios amigos.
ps. Vals för satan (din vän pessimisten) av Kent är så bra så jag mitt hjärta gråter varje gång jag hör den. ds.

ps2. Det var Anna som tipsade mig om den i somras tror jag, cred till henne! ds aggän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0