like a fool I trusted you

Idag har varit både en hektisk samt produktiv dag. Jag och mamma har storstädat och i samma veva möblerat om mitt rum. Dessutom har jag kollat på The Vow i ett tält placerat på gården, tagit en übersnabb fika med mina goa Edsbyvänner Lisa och Jonathan och sist men inte minst så har vi övat till konserten som kommer äga rum om ett knappt dygn.

Imorgon kommer bli en minst lika hektisk och produktiv dag, om inte mer. Först ska jag ner på byn medan mamma klipper sig, då ska jag ÄNTLIGEN försöka skaffa mig ett bankkort (heter det verkligen så?) så jag slipper känna mig som en åttaåring när jag umgås med mina vuxna vänner. Efter det tar jag bussen till Bollnäs för att klippa och färga håret, big time! Sen bär det av till Sporthallen och där tänkte vi öva enda tills uppträdandet. VÄRY produktivt.

Usch så jag skriver, nu tänker jag sova så jag orkar med att vara sådär jobbigt produktiv imorgon. Godnatt.


Bilderna är lånade från Lisas Instagram - @lisaemman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0