I can't do this all on my own

God kväll medmänniskor. Jag har världens mysigaste säng at the moment. Jag och mamma monterade fast en "sänghimmel" ovanför sängen ikväll. Det är fruktansvärt mysigt att sitta här inne, känns som man är i en saga. 

Skoldagen blev mycket längre än planerat idag. Slutade egentligen tjugo över två men blev kvar enda till halv fem. Dom har nämligen anställningsintervjuer på skolan just nu och då brukar vår skola låta den sökande få sitta med några elever och låta oss fråga saker/få fråga oss saker. Känner mig faktiskt ganska hedrad att få det ansvaret, haha. Hur som haver, det var tre stycken intervjuer idag. En på förmiddagen och två efter skolan. Så då var det bara att bita i det sura äpplet och stanna kvar överdrivet länge. Men det var faktiskt inte så farligt! Vi fick ju macka och godis, hehehehh. 

Nu borde jag sova snart, har nämligen spanskaprov tjugo över åtta imorgon. Men innan det så tänkte jag ta och kolla på ett avsnitt av Parks and Recreation (nu är du stolt över mig va Hanna?). Godnatt boys and görls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0