I can show you what you want to see and take you where you want to be

Mysfaktorn i mitt rum är nu skyhög! Igår satte ju jag och mamma upp en sänghimmel i mitt rum, jag kan leva här inne könns det som, haha. Spanskaprov imorse, gick inte bra alls. Just nu ligger jag och kollar på Parks and Recreation, funderar även på om jag ska dra ett avsnitt av Parenthood, eller om jag ska sova lite. Vet inte än.

Imorgon är den sista dagen innan det efterlängtade påsklovet, känns riktigt bra alltså! Har planerat in en dag med Lisa, och även andra Lisa förhoppningsvis, haha. Dessutom tänkte jag och Kojken dra ihop ett gäng och ha pokerkväll i lusthuset, blir nog riktigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0