you got the love

Usch vad fruktansvärt dålig jag är på det här med att blogg.. Hallå mina vänner.
Lovet är nu över men jag ligger hemma och är sjuk. Var på Youth från torsdag till lördag. Det var helt underbart bra och möterna och umgänget var helt exceptionella. Dock bröt min förkylning ut just på torsdagsmorgonen så jag har sedan dess varit i stort sett utan röst och febrig.

Annars har det inte hänt så mycket. Idag har jag bara degat och känt mig alldeles för kreativ. Är nämligen sugen på att fixa någon slags anslagstavla och fixa till rummet, men har ingen ork eller rätt material. Inte ville mamma hjälpa mig heller för hon skulle kolla på tvserier med syster, haha. Låt oss bara hoppas på att det håller i sig, denna kreativitet. Att blogga kändes då inte nå roligt idag, verkligen skittråkigt inlägg. Aja, man kan ju hoppas på att det bättrar på sig.

Nu tänkte jag hitta på nånting annat iallafall. Men jag vill även uppmuntra er att skicka iväg en kommentar med lite sköna musiktips, behöver nämligen fylla min nyrensade spotify med ljuva toner. Baj baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0