it's a beautiful night, we're lookin for something dumb to do.

Ey, åska är mys. ♥

Dagen har varit chill. Långdag på skolan men jag överlevde rätt bra.
Efter skolan var det varmt som en köttbit så jag cyklade hem och la mig ute och solade och läste Harry Potter.
Underbart. ♥
Sen gick jag in och satte mig vid datorn och lyssnade på musik och hade det gött tills det började åska, då hade jag det ännu mysigare.
Jag bäddade ner mig och lyssnade på åskan och som en timme.
Sen vaknade jag och följde med mamma och pappa på café.

Jag vet inte, dagen har bara varit så mysig!
Skulle jag dött ikväll så hade jag nästan varit okej med det.
Men bara nästan, för jag tycker om att leva.

Nu har jag iallfall precis satt i internet igen och myser till musik, värmeljus och bara mår som man ska må såhär innan sommarlovet.
Vi hörs. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0