I'm only one voice in a million, but you aint taking that from me

Rubriken är från en låt Lisa tipsade mig om när vi åkte till Frankrike.
Jag kan säga att den är på repeat, ständigt.
Natasha Bedingfield - Strip me

Jag har duschat.
Jag är fräsch.
Jag. Luktar. Hallon.
Nu lever jag medströms igen.

Jag tänkte blogga lite snabbt nu när jag känner att jag orkar.
Parisresan var en av de bästa händelserna i mitt liv.
Jag kan inte komma ihåg senast jag mådde så bra, konstant, så länge.
Jag tog inte med mig kameran men jag lägger eventuellt upp lite av mina vänners bilder.
Eller vänta, stryk det. Jag kommer nog inte orka. Ursäkta mig.

Vi kom hem runt 2 i måndagsnatt och jag hade tappat rösten redan på fredagen så jag planerade en ledig dag på tidagen men när jag vaknade hade förkylningen brutit ut.
Så nu har jag legat hemma i tre dagar och känt mig äcklig och seg och rastlös.
Mår bättre idag men fortfarande långt från okej så jag är rädd för att jag får skippa skolan imorgon också.

Hrm hrm, skulle jag skriva nå mer? Tror inte det.
Har iallafall spelat Bubble Blast på mobilen alla dessa dagar jag varit hemma,
börjar riktigt få in klämmen på det nu. Åh vad jag är bra ibland.

Nu ska jag spela lite mer Bubble Blast och njuta av min hallondoft och härlig musik.
Ciao mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0