i didn't know if to kiss her or if i prefere to miss her

Världen har inte gått under, än.

Jag gick hem från Lisa tjugo i tolv och har bara suttit vid datorn och chillat sen dess.
Hemma hos Lisa var det svinigt kul med god mat och härligt umgänge.
Vid åtta drog killarna till Jonte och jag och Lisa stannade kvar och snackade frisyrer.
Jag vill ju nämligen klippa mig pronto och eftersom Lisa tycker sånt här med styligt är askul så fick jag mig riktigt goda råd.
Det hela slutade med att hon stylade mig i håret och knäppte kort.
(Synd att man inte är fotogenisk dock, haha.)

Ikväll har jag alltså prövat mig på mittbena, känns faktiskt helt okej
Är grymt taggad inför den riktiga klippningen och färgningen.
Lisa är så bra på att peppa och tagga mig, haha.

Nu ska jag hitta på något annat att göra och så hörs vi senare.
Godnatt.

(förresten, bilder från lisas fotografering kommer med tiden)

eey, visst är jag tuff?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0