and if our God is for us, then who could ever stop us?

..and if our God is with us, then what could stand against?

Chris Tomlin - Our God

Och med de visa orden vill jag börja detta inlägg.
Efter ett makalöst och i för mig ett lite ovanligt Praise Explosion så går tankarna igång.
Igår gick jag och satte mig i den underbara solen och tänkte på framtiden (känner mig djup nu såhär i efterhand)
och hjälp, jag är så sjukt taggad och nyfiken på vad Jesus har tänkt ut för mig i framtiden.
På Praise vart människor som känner att musiken är stor del av ens liv, erbjudna att få förbön.
Det var helt makalös stämning och jag har en så sjukt positiv känsla som suttit i hela gårdagen och idag.
Personligen tror jag att vår generation kommer bli en del av makalösa saker.
Jag kan knappt vänta tills jag får vara med om vad jag är menad att göra.

Hej för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0