some people are just dying to be heard




To Save A Life. Detta är en helt makalös film enligt mig. Jag såg trailern (klicka; länk) för runt ett år sedan tror jag och jag har velat sett den sedan dess. Men den är inte speciellt känd vad jag vet så jag hittade den inte på internet men det är först nu som jag har tagit tag i saken och sett den. Jag blev helt tagen (som jag har en tendens att bli när jag kollar på filmer) och det är som om hela min själv skriker och vill hjälpa andra.
Filmen fick mig verkligen att tänka över mitt liv och får mig att sträva efter att bli en bättre människa och finnas för andra. Jag rekomenderar filmen starkt

Ett speciellt tack till Jesus som är den bästa vän man kan ha och som räddar så många liv runt omkring i världen. Tack framför allt för att jag får stöd av honom att orka kämpa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0