I think I'm breaking down again

Jag verkar inte få min vilja igenom ikväll. The Sims ville inte istalleras då vår skiva är trasig. Dock började jag ladda ner det nu, men det tar tid så det beräknas inte vara färdigt förns sent ikväll. Jag tror bestämt att sims får bli morgondagens nöje istället. Vad ska jag göra nu då? Jag ligger i min säng och är törstig, men för lat för att resa på mig och fylla vattenflaskan, nu är det motigt...

Nu till nånting bedårande och fullkomligt lyckoframkallande; Kollade min mail nyss och såg att min iPhone skickats med posten idag, hoppas av hela mitt hjärta att det inte blir nå strul och att den kommer till min snarast. Helst nyss, om annat så går det fint bara jag får den innan nyår. Dock vill Hanna låna min nuvarande mobil då hennes är sönder, kruxet är väl bara det att hon flyttar till Örnsköldsvik på fredag så det vore ju fint om jag hunnit få mobilen innan dess. Så där ja, nu vet ni en massa onödigt som händer i mitt liv just nu, hoppas det var givande. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0