I look strong all together, though on the inside I'm weak

Klicka på f5 så blir jag din vän.

Tjabba tjena. Nu har bloggen fått sig ett litet lyft. Tyckte det var dags för en ny design, framför allt - en bredare. Vi kan ju inbilla oss att detta kan leda till fler blogginlägg... hahah, det är roligt att skratta.
Elsa är här ikväll, vi har haft lite tjejkväll. Började med ansiktsmask och Svanprinsessan och slutade med att båda satt tysta framför varsin datorskärm och fixade våra bloggar. Hon sover här, så imorgon ska vi ha minst lika roligt!

Annars har det inte hänt så mycket idag, förutom att jag klickade hem en iPhone 3gs. Syster och pappa var kanske inte så värst glad, men mamma stod på min sida iallafall, heheh. Nu ska jag sluta blogga. Ville mest bara säga att jag lever. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0