"why on earth?" you may wonder

Ja du, för att svara på rubriken: ingen aning.

Såhär fungerar jag - jag behöver upfräschning, ofta.
Jag byter ofta blogdesign, sorterar böker, skrivbord, byter bakgrundsbild på datorn.
Sånna där småsaker och enligt mig behöver förnyas för att
det beigea livet jag lever ändå ska hålla en slags, standard.
Hänger ni med?

Dom som känner mig vet att jag har en tendens att göra nya bloggar.
Det är ingenting jag själv inte är medveten om.
Och nu var det dags igen.
Dags att komma på ett nytt bloggnamn, välja bloggportal,
komma på idéer till en ny design.
Men det är faktiskt roligt tycker jag.

Loser Like Me, blev det denna gång och jag trivs faktiskt än så länge.
Namnet kommer ifrån en låt från TVserien Glee (som jag inte följer, men gillar starkt).
Jag har faktiskt inte sett avsnittet som låten är med i men min syster har spelat låten
och den har liksom satt sig i min skalle.
Låten är så stark och för mig handlar den verkligen om att vara stolt över den man är!
Jag har alltid varit den där tjejen som inte är inte är illa omtyckt eller behandlad på ett visst sätt,
men ändå varit lite, udda. Nördig, skulle jag (och mina närmsta) kalla mig.
Jag är så SJUKT STOLT över att jag är den jag är.
Även om jag kanske inte är nöjd med allt kring mig, långt ifrån, så är jag så
totalt helnöjd och tacksam för att jag blev den jag blev.

Loser like me, ser jag inte som något negativt, verkligen inte.
Men jag vill med bloggnamnet säga lite i stil med att
"Jag må bara lite konstig och allt vad jag nu är, men hey, sån är jag.
Jag skulle inte vilja haft detpå något annat vis. Tack Jesus för det!"

Nu hoppas jag att ni fått svar på era frågor kring min nya blogg,
jag hoppas innerligt att jag trivs på den här bloggen och verkligen visar mitt sanna jag.
Då skulle jag leva lyckligt.

Amen, broder. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0