when I see your face there's not a thing that I would change

Home Sweet Home. ♥
Hade halv studiedag idag på skolan så vi slutade halv 12.
Men efter det övade vi till mijlögalan som är imorgon!!
Är sjukt taggad med nervös, det kommer bli så kul!

Efter övningen följde jag med Lisa, Lisa och Henke till Pelles och åt glass medan dom väntade på skjuts.
Själv har man ju cykel men det var trevligt med sällskap så jag blev där ett tag.

Kom hem för en halvtimme sen kanske och sitter just nu och är sådär riktigt bloggsugen!
Vad tycker ni om YouTube-klippen jag lägger upp?
Hoppas ni inte tycker dom är allt för tråkig, för jag älskar dom. Haha.

Just nu sitter jag och ska knäppa på lite skön musik på Spotify, eller kanske man ska kolla på ett avsnitt
av The Suite Life On Deck.
Älskar dessa killar, tyck vad ni tycka vill, hehe.

Men ni, vi hörs.
På återseende, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0