singing holy is the lord

Hej, magert på bloggfronten även idag.
Men har spenderat hela påskhelgen med vänner och familj 24/7.
Jag och Anna åker ju till min moster hela nästa vecka så man vill passa att ta vara på tiden här hemma.

Idag blev vi bjuden på mat hos Walterssons, asgott!
Sen kom Anna till mig runt 4 och spelade Sims Medeltiden!
Riktigt mysigt och roligt spel om man frågar mig.


Sen vill jag passa på att tacka Jesus, Min Jesus.
Tack för att du tog vårat straff.
Nu till påsken framför allt vill jag tacka dig
för att du är så god och för att jag är älskad av dig.
Tack för att jag är dyrbar i dina ögon.
Tack för att jag är så pass dyrbar för dig
att du gav ditt liv för mig.
Jag älskar dig så mycket.
♥ ♥ ♥

Ha en fortsatt underbar påskhelg och ett kungligt påsklov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0