I can't go a minute without your love

Nu är klockan på tok för sent hörrni.
Imorgon åker jag till Övik med Anna (vilket ni borde veta vid det här laget, heh)
och jag hade glömt bort att packa..
Jag är bra.

Jag har fått med mig allt förutom datorn + laddare och mobilladdaren.
Sitter och funderar på vart jag ska lägga dom, dataväskan är så sjukt klumpig..
Och resväskan är fuuuull, hehe.
(kanske man ska lägga datorn i platsväskan tillsammans med laddarna och handväskan?
det lät som en rimlig idé)

Som sagt, det är på tok för sent för mig nu.
Jag ska hinna duscha och sådant dylikt imorgon också, och jag ska vara hos Anna innan 11.
(oh, snap! kom på att jag har fler kläder i tvättstugan som ska packas ner imorgon,
varför är min resväska så tiny?)

Hur har jag spenderat dagen då?
Bra fråga.
Jag sjöng på Gudstjänsten och det gick riktigt bra, faktiskt.
Sen kom Elsa en megakortis och berättade sina asbra nyheter.
Sen.. spelade jag Sims Medeltiden, skev packningslista,
åkte på Café Fridsro med mamma, Hanna, Anki, Peter och Axel.
När jag kom hem så kollade jag på Dispicable Me (3e gången) med Hanna,
spelade mer Sims och sen började jag packa.
Heheh..

Men äh, varför sitter jag och bloggar när jag borde sova? idiot..

God natt hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0