how did we get here? I used to know you so well

Hemkommen från en kväll med mat hos mormor, fika på Café Fridsro och en biltur med mamma och Hanna.
Livet är allt bra mysigt ibland.

Just nu sitter jag och är pirrig inför morgondagen.
Jag är inte nervös inför dansen utan för att hinna fixa mig!
Och badet imorgon..
Den som kom på att vi skulle ha bad på skolan, den ska jag skjuta.
Eller iallafall ta ett allvarligt snack med..

Tralala, jag är lite lull.
Känner att jag inte riktigt vet vad jag håller på med.
Vet inte nå vad som händer imorgon, haha.
Men jag vet iallafall att morgondagen är sista dagen innan lovet och på måndag eller någon gång
så åker jag och Anna till Övik till min moster och lever livet en vecka,
bort från Edsbyn. Kan inte bli mycket bättre, faktiskt.

God natt, cyberspace.

Fick bli en bild på mig och Rickard sen i Lördags, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0