hey you good ones

Nu ni, har jag fixat till en lite snyggare design.
Inte den mest avancerade,men den känns som mig och det är väl det som är huvudsaken.

Jag har tagit mig en snabb dusch såhär på kvällskvisten och snurrat utt håret i vackra knorrar i hopp om prinsesslockar imorgonbitti, hehe.
Mathilda följde med mig hem efter skolan och pratade, skrattade, satt vid datorn och bara var.
Sen på kvällen om min moster på besök innan hon åker imorgonbitti.
Men inga sura miner, för jag ska spendera hela vecka sjutton hos henne med Anna på påsklovet.

Just nu sitter jag och känner mig allmänt kreativ och nöjd med bloggen och känner hur jag vill dela med mig av så mycket, haha.

Känner ni igen er när jag säger:
Ni vet den där känslan  när man skaffat ny blogg eller kommit in i en bloggperiod då man känner att man vill dela med sig av ALLT? Man skriver inlägg på inlägg och måste nästan hejda sig?
Så känner jag just nu iallafall, och jag älskar den känslan!

Au revoir mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0