her hair was kinda curly

Jag stendiggar mitt nya sätt att få till riktiga lockar!
Hittade tipset på Lindas Sminkblogg i somras,
då provade jag det till en Gudstjänst på Pingst då jag sjöng med Maria.
Och det är så coolt, haha.

I helgen och igårkväll kärde jag på samma grej,
och det är så löjligt enkelt och blir så sjukt bra resultat,
perfekt för mitt hår då mina lockar gärna vill lägga sig efter tag och bli med,
vågigt och ostyrligt, hehe.

Jag gör små knorrar på skallen på kvällen innan jag lägger mig och fäster med hårnålar.
Sen på morgonen tar jag helt enkelt ut dom och sprejar.
Igår gjorde jag knorrarna i blött hår med det behövs inte egentligen.

Tänkte lägga upp två bilder -
Mitt hår idag och mina "knorrar" från i somras, haha.

Jag tyckte det var roligt att tipsa om ett svinenkelt (och billigt) sätt att locka håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0